V prípade problémov s navigáciou Sygic sa často odporúča preinštalovať aplikáciu. Existuje hneď niekoľko jednoduchých spôsobov. V prípade, že ste sa rozhodli navigáciu Sygic preinštalovať , postupujte podľa návodu nižšie.
Sygic navigácia pre Android:
1 . Jednoduché preinštalovanie :
– otvorte Android nastavenia -> Aplikácie – >najdite Sygic
– odinštalujte Sygic navigáciu
– vyhľadajte Sygic v Google Play, kliknite na inštalovať a postupujte podľa pokynov na displeji
2. Obnovenie do továrenského nastavenia :
– otvorte nejakého správcu súborov (Astro File Manager)
– vyhľadajte „Sygic“ zložku vo vašom telefóne alebo SD karte a zmazať tieto súbory:
/ Sygic/Android/settings2.dat
/ Sygic / version.h
/ Sygic / Res / namehistory.sig
3.Kompletné preinštalovanie :
– otvorte Android nastavenia -> Aplikácie – >najdite Sygic
– odinštalujte Sygic navigáciu
-vyhľadajte „Sygic“ zložku vo vašom telefóne alebo SD karte a pomocou správcu súborov odstráňte túto zložku
– vyhľadávanie Sygic v Google Play kliknite na inštalovať a postupujte podľa pokynov na displeji
Prosím, navštívte tento článok pre zálohovanie a obnovenie obľúbených adries:
Ako zálohovať a obnoviť obľúbené adresy v navigácii Sygic .
Sygic navigácia pre iOS:
– Kliknite a podržte Sygic ikonu na 2 sekundy, kým nezačne triasť
– Kliknite na „X“ v ľavom hornom rohu
– Potvrďte zmazanie aplikácie pomocou „Delete“
–Opätovne stiahnite Sygic z Apple App Store
ako zistim povodny aktivacny kod