Navigáciu Sygic Voucher Edition je možné aktívne používať len na jednom zariadení . Aktivácia je totiž naviazaná na IMEI zariadenia. V prípade že došlo k poruche zariadenia a bolo vám vymenené za nové, alebo by ste radi aktiváciu preniesli na iné zariadenie je potrebné vykonať reset aktivačného kódu cez stránku Sygic.
Po resete kódu je možné použiť rovnaký kód na novom zariadení. Kód sa správa ako nový , čiže aj naďalej získavate doživotnú aktualizáciu máp a softwaru.
1.Navštívte stránku Sygic : http://help.sygic.com/tickets/new
2. Zaregistrujte sa na stránake, alebo sa prihláste pomocou Facebooku, Twitteru, Google účtu
2. Vyplňte potrebné údaje na ďalšej stránke a to minimálne:
Subject * (Describe your request in a few words) : Reset aktivačného kódu Sygic
Description * (Please give us the details. Filling this out will help us to get back to you faster with the correct information.) : Dobrý deň , prosím o reset aktivačného kódu XXX (napíšte 16 miestny kód , ktorým ste aktivovali navigáciu) z dôvodu (Napr. výmena zariadenia v servise za nové , porucha prístroja atd.)
Request Type * : Vyberte Product Actiovation
Your Device * (e.g. Samsung Galaxy S3 or iPhone 5): Uveďte typ Vašeho zariadenia
Operating System * : Vyberte typ operačného systému Android
Sygic Version * : Vyberte verziu Sygic navigácie , ak si nie ste istý zvoľte Not Sure
Na konci stlačte tlačidlo Submit. Po odoslaní vám obratom príde na váš email , potvrdenie o odoslaní požiadavky. Následne vás bude kontaktovať pracovník spoločnosti Sygic o resetovaní aktivačného kódu, ktorý môžete použiť kód na novom zariadení
Po resete kódu je možné použiť rovnaký kód na novom zariadení. Kód sa správa ako nový , čiže aj naďalej získavate doživotnú aktualizáciu máp a softwaru.
Je to vsetko nanic ukradli mi telefon a do noveho sa mi uz neda nainstalovat hlavna vec ze som odprasil kopec penazi za dozivotnu licenciu uz sa serem mesiac ako hu nainstalovat a furt mi to nejde pojdem do predajne nech mi vratia peniaze ja na to uz nemam nervy