Ako reklamovať navigácie MIO

Spoločnosť MIO rieši reklamácie spôsobom “Door to door”. Zákazník vyplní žiadosť o opravu na oficiálnej webstránke MIO,  následne bude prístroj  vyzdvihnutý kuriérom a zaslaný do servisu.

Prečítajte si návod ako objednať zvoz reklamácie cez webový formulár.

1.Pre rýchle a jednoduché zadanie reklamácie stačí navštíviť oficiálnu stránku MIO : http://eu.mio.com/sk_sk/

 

2. Zaregistrujte sa do MIO Advantage: http://advantage.mio.com/MioAdvantage/Sign_Up.jsp?regionchangeto=MIO_SK

Získate tak všetky potrebné informácie ohľadne Vašej Mio navigácií, aktuality a rôzne bonusy.

3.Po úspešnej registrácii sa s novovzniknutým menom a heslom dostanete do záložky „Podpora“

 

Teraz už len stačí zvoliť buď záložku „Riešenie problémov“ pre získanie pomoci ohľadne problému, alebo ísť priamo na záložku „Žiadosť o opravu“ a nahlásiť reklamáciu do servisného strediska. Pokiaľ si chcete uplatniť záruku, treba k reklamovanému prístroju doložiť čitateľnú kópiu dokladu o kúpe.

zdroj:mio.com

 

 

Tento obsah bol zaradený v NÁVODY a označkovaný ako , , , , . Zálohujte si trvalý odkaz. , 2 721 x zobrazené

Pridaj komentár