Spoločnosť MIO rieši reklamácie spôsobom „Door to door“. Zákazník vyplní žiadosť o opravu na oficiálnej webstránke MIO, následne bude prístroj vyzdvihnutý kuriérom a zaslaný do servisu.
Prečítajte si návod ako objednať zvoz reklamácie cez webový formulár.
1.Pre rýchle a jednoduché zadanie reklamácie stačí navštíviť oficiálnu stránku MIO : http://eu.mio.com/sk_sk/
2. Zaregistrujte sa do MIO Advantage: http://advantage.mio.com/MioAdvantage/Sign_Up.jsp?regionchangeto=MIO_SK
Získate tak všetky potrebné informácie ohľadne Vašej Mio navigácií, aktuality a rôzne bonusy.
3.Po úspešnej registrácii sa s novovzniknutým menom a heslom dostanete do záložky „Podpora“
Teraz už len stačí zvoliť buď záložku „Riešenie problémov“ pre získanie pomoci ohľadne problému, alebo ísť priamo na záložku „Žiadosť o opravu“ a nahlásiť reklamáciu do servisného strediska. Pokiaľ si chcete uplatniť záruku, treba k reklamovanému prístroju doložiť čitateľnú kópiu dokladu o kúpe.
zdroj:mio.com