Od 31.marca mohli mať niektorí zákazníci problém s príjmom GPS signálu. Problém bol spôsobený programátorskou chybou v softvéri, dodaným treťou stranou a týkal sa prechodného roka.
Aktualizáciu softvéru, ktoré chyby opraví nájdete na stránkach Môj TomTom.
Zákazníci s nižšie uvedenými navigáciami by mali nasledovať týchto 5 krokov: Start 20/25, Via 110/120/125, Via LIVE 120/125, GO LIVE 820/825, GO LIVE 1000/1005/1005 World.
1.Inštalácia Môj TomTom.
Ak ešte nemáte Môj TomTom nainštalovaný prejdite na: http://tomtom.com/getstarted.
2.Pripojte navigačné zariadenie k počítaču a zapnite ho.
3. Stiahnite si aktualizáciu.
Ak Môj TomTom automaticky neskontroluje aktualizácie, kliknite na tlačidlo Skontrolovať nové položky.
Otvorí sa okno zobrazujúce aktualizácie, ktoré sú k dispozícii na stiahnutie. Budete sa potrebovať prihlásiť k vášmu účtu. Ak nemáte Môj TomTom účet budete si ho musieť vytvoriť.
Kliknite na tlačidlo začať sťahovanie. Neodpájajte zariadenia pokiaľ nie je inštalácia dokončená a zariadenie sa samo nereštartovali.
4. Reštartujte navigačné zariadenia.
Stlačte a podržte tlačidlo zapnutia / vypnutia, až kým nebudete počuť zvuk bubnov a prístroj sa reštartuje. Toto môže trvať až 30 sekúnd.
5. Vezmite si zariadenie von.
Všeobecne nie je možné získať polohu GPS kým ste vo vnútri budovy, preto vyjdite von z budovy. Získanie satelitné pozície prvýkrát po inštalácii tejto aktualizácie môže trvať až päť minút.
gps signal neni
Riešenie problemu s GPS signálom pre navigácie TOMTOM : http://magazin.navigaciavmobile.sk/tipy/nova-aktualizacia-softveru-tomtom-pre-riesenie-prijmu-gps-signalu/ . Treba nainštalovať aktualizáciu softwéru
Slovensko sa v zozname krajín vôbec nenachádza , zato Indonézia je tam dvakrát. Ako sa teda majú aktualizovať ôdaje na Slovensku a o Slovensku ?????
Pravda som zvedavý kedy sa tam Slovensko objaví .Všetkým budem radiť aby si tom
tom nekupovali