Finančná prognóza spoločnosti TomTom

Holandský výrobca navigačných zariadení TomTom, zverejnil vo finančnej správe druhého štvrťroku stratu 489 miliónov eur.

Už pred niekoľkými týždňami, upozornila práve táto spoločnosť, na pokles celosvetového dopytu po navigačných systémoch. Predaj PND zariadení sa znížil o 15 až 20% po tom, ako spotrebitelia začali využívať bezplatné navigačné služby svojich smartphonov.

Aby sa TomTom vyrovnal s pomalým predajom, zvýšila spoločnosť pozornosť o iPhone aplikácie a rozšírila ponuku live dopravných služieb. Ďalším, novým riešením je záujem o komerčné služby vozových parkov, ale aj spolupráca s výrobcami automobilov. Napriek tomu, 2/3 ziskov pochádzajú stále z predaja osobných navigačných zariadení.

Zdroj: http://www.reuters.com/
Tento obsah bol zaradený v Nezaradené. Zálohujte si trvalý odkaz.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

16 + twenty =